maandag 23 januari 2012

Party weekend




Alle tentamens zijn voorbij, alle schooldagen zijn voorbij! Dus tijd om te feesten.
Aangezien ik 1 maart op stage ga en tot die tijd geen school verplichtingen heb, heb ik met mijn vriendje en waanzinnige lieve mensen waarmee ik werk deze leuke tijd ingeluid dit weekend.
Helaas dit weekend dus niet echt de tijd gehad om te posten wat ik wel jammer vindt. Omdat ik mezelf belooft heb om er wel tijd voor te maken.
Maar hier dus nu even een kleine post omdat ik totaal geen inspiratie heb.
Zoals misschien al duidelijk was ik kom uit Utrecht waar je waanzinnige leuke clubs,cafés en andere locaties hebt om uit te gaan.
Zaterdag waren we dus met een vrij grote groep 18 man, het is altijd lastig om dan te beslissen waar je heen gaat. Er zijn er altijd wel een paar die hun keuze kenbaar maken maar er komt nooit 1 locatie uit. Soms kan ik me hier best druk om maken, want je gaat ten slotte met ze alle stappen. Als er dan ook nog een aantal zomaar één kant op lopen om vervolgens tot de conclusie te komen dat het 21 + is en ze nog geen 21 zijn kan ook ik wel eens uit me slof schieten vanwege het tactische overleg.
Dus ik vroeg me af of jullie er een oplossing voor hebben als je met zo’n grote groep bent?
Hoe beslis je waar je heen gaat. Hoe krijg je iedereen tevreden en krijg je niet zulke aanvaringen als ik had zaterdag xD want soms beslist dat wel de sfeer van de avond. Hebben jullie het wel eens meegemaakt? Of hebben jullie de beste oplossing. Laat het me weten.

Liefs Michelle  

2 opmerkingen:

  1. heeey ik wil even zeggen dat ik je heb getaged, zou je misschien willen kijken ?? :$
    http://justlivewithstyle.blogspot.com/2012/01/tag-11-vragen.html#more

    BeantwoordenVerwijderen