dinsdag 3 januari 2012

Goede Voornemens


Zoals zo vele heb ook ik goede voornemens gemaakt. Om te beginnen wilde ik al heel graag een blog maken. Bij deze heb ik dat voornemen al waargemaakt. Realize is mijn nieuwe blog over mijn dagelijkse leven, zaken die ik belangrijk vind. De blog waar ik al mijn gedachten op kwijt kan. En daarnaast vind ik het ook heel belangrijk om te vertellen wat voor frustraties ik heb over de wereld. Verder komen er ook leuke items over onderwerpen waar ikzelf tegen aan loop of waar je gewoon niet omheen kan.
Om echter even terug te komen op goede voornemens, ik heb er nog een aantal. Ik heb nogal hoge verwachtingen voor mezelf dit jaar.
-8 kilo afvallen
-Al mijn tentamens halen voordat ik op stage ga
-Mijn knie blessure aanpakken en daarnaast meer gaan sporten
- Minder geld uitgeven

Maar waarom maak je doelstellingen voor jezelf met oud en nieuw. Waarom niet in het voorjaar of juist in de zomer. Net zoals ik is voor mij een nieuw jaar weer een nieuw begin. Ook al gaan alle dagelijkse dingen door zoals normaal. Toch is het weer een jaar verder.
Een soort van nieuw begin, de maanden beginnen opnieuw met het tellen van hun dagen. De seizoenen veranderen weer. Net als elk ander jaar maar toch zal dit jaar ook weer anders worden.
Ik ga het jaar met vol goede moed in, hopelijk gaan mijn voornemens iets langer mee dan een maand. En hopelijk voor jullie ook.

Liefs,
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten