maandag 23 januari 2012

Paris !!


Mijn aller liefste vriendje neemt me met valentijn mee naar parijs ! 
Ik ben echt heel erg blij, heb er echt enorm veel zin in en ik vindt het zo super lief.
Dus ik ga met me lieff van 13 februari tot en met 16 februari met het vliegtuig naar parijs 
J

Kan het nog steeds niet helemaal geloven, ik wilde echt al super lang naar Parijs. Sorry voor mijn gewauwel maar ik ben echt enorm blij ^^
Maar ik vroeg me af omdat ik en mijn vriend allebei nog nooit in Parijs zijn geweest. Waar is de place to be? Waar kan je het beste winkelen? Wat zijn de leukste restaurant en waar kan je het beste shoppen? Heeft iemand een idee?  Tips zijn echt van harte welkom. 
Ik ga nu ook even op internet zoeken. Kan nu al niet wachten ^^
 





Ik ga naar PARIJS ^^ en ik wilde dat even delen met de rest van de wereld :) 

Liefs Michelle 

2 opmerkingen:

  1. Wauw ik kan me geen leuker cadeau voorstellen! Ik ben echt jaloers haha,
    Een van de leukste plaatjes vind ik zeker le marais! Het is de homobuurt zegmaar wel een beetje maar wel een super plaats met geweldige winkeltjes! Ook die ene kerk zegmaar met heel veel trappen? Daar is heel de dag door een geweldige sfeer :) Hopelijk heb je het naar je zin!
    x

    BeantwoordenVerwijderen